sestdiena, 2013. gada 2. marts

Jaunumi manos plauktos

OU MY ! Jau pavasaris klauvē aiz loga. Patīkami... Saulīte tik patīkami silda sejiņu.. esmu aizsapņojusies jau par vasaru mmm..




Ziemas mēneši nav tie mēneši, kas mani iedvesmo iet iepirkties. Zinu, ka pēc Z-svētkiem ir atlaižu laiks un var noķert labas lietas, bet tas nav priekš manis. :) Nepatīk man ļaužu pūļi u.t.t.  Nejauši ieraudzīšu - nopirkšu ( ja vajadzēs ).

Tā ... tad mani februāra pirkumi, atklājumi un dāvanas :)) yee


Februārī man ir vārda diena, tāpēc padalīšos ar dažām dāvanām arī, kuras jau paspēju sākt lietot :)


Viena no burvīgajām dāvanām bija burvīgi sarkans koplektiņš no The body shop

ZEMENES, ZEMENES !!! :)

Refining bath lily dušas sūklītis no The Body shop - par šo ļoti tagad priecājos, jo dažas dienas pēc svinībām vecais izjuka, lai gan bija nesen pirkts :D

Born lippy strawberry (TBS) lūpu šmekerīts - pēdējā laikā esmu apsēsta ar ĻOTI sārtām lūpām. Šis kā šmekerīts tieši laikā. Smarža kā Huba buba kožļenēm. Iepriekš jau pirku šo šmekerīti, tā kā jau ar otro lietu trāpīts desmitniekā !! :)

Strawberry shower gel - aaa smarža.... iemīlējos. Šīs The Body shop dušas želejas ir jaunums priekš manis, šī zemeņu dušas želeja ir mana otrā pudelīte manā vannas istabas plauktā. Par pirmo, kuru arī saņēmu dāvanā, gan jau citā rakstā. Dušas želeja putojas ļoti maigi, kā krēms, ja nelieto sūklīti, un sūklītim ir nepieciešama ļoti maz. Teikšu tā, šīs dušas želejas būs mans jaunais favorīts, es tā domāju :D , lai gan iepriekš par dušas želejām neesmu tā iespringusi.


ok, pietiks jūsmot par The Body shop, laižam tālāk....



šo arī saņēmu dāvanā.
Jauna mīlestība ? Iespējams !!!

Sante bio akai ogu līdzsvarojošs fluīds (jauktai tipa ādai)
Kas rakstīts uz iepakojuma? 
  Īpaši viegla ikdienas ādas kopšanas ādas harmonizēšanai. Augstvērtīgās augu valsts sastāvdaļas - bio akai ogu eļļa, vītola mizas ekstrakts un mandeļu eļļa. Fluīds maigi regulē ādas taukošanās un mitruma līdzsvaru. Sniedz matētas ādas izskatu.

Manai sejiņai kā konča !!! Fluīds ir ļoti maigs un viegls pēc konsistences, ātri iesūcas ādā, smarža ir ļoti viegla un patīkama. 
Iepakojums - fluīdu var dabūt ārā ar pumpīti, kas ir ļoti ērti. Iepakojumā ir 30 ml.

Tas par dāvaniņām, ar kurām gribēju padalīties.

Tagadpar pirkumiem.

Mana jaunā mīlestība, Šampūns cietā veidā no LUSH.

Šis ir jaunums LUSH veikalā.
Ko raksta mājas lapā par šo brīnumu?
lūk..
  Mētras un nātres ekstrakti šampūna sastāvā attīra matus un tonizē galvas ādu, kanēļa un rozmarīna eļļas piesātina matus ar vitamīniem un piešķir tiem spīdumu.


Ak, tā ir mana mīlestība pret šampūnu, beidzot esmu atradusi kaut ko, kas maniem matiem patīk. Šampūns ir nepeiciešams ļoti maz, tas ātri putojas, un putiņas ir tik maigais ( ne tā kā tiem parastajiem šampūniem pudelēs ). Lai savos matus saputotu putas, parasti sanāk liet daudz šampūnu un tas nav labi, bet šis brīnumiņš ir FANTASTISKS. :) Smarža ir spēcīga, bet man patīk, matos īsti arī nepaliek, kas laikam ir labi :D
Man pēc visiem šampūniem ziemā ir ļoti sausa galvas āda, ar šo šampūnu matus paspēju izmazgāt tikai otro reizi, bet galvas āda vairs nav sausa !!!



Kaut kas arī no Avon


Advance Techniques Barojošs šampūns ar argana eļļu  visiem matu tipiem.
Ko rasta uz iepakojuma?
 Mitrina sausus matus. Sastāvā argana eļļa, provitamīns B5 un E vitamīns. Atšketina matus, padara mīsktus, gludus un zīdainus.
 Patīk, smuki smaržo un pilda savu darbu.

Advance Techniques Barojošs  kondicionieris ar argana eļļu visiem matu tipiem ( nav jāizskalo ).
Ko raksta uz iepakojuma?
Sastāvā reta Marokas argana eļļa, kas ātri iesūcas. Mitrina matus, piešķir spīdumu. Baro un nogludina sausus, trauslus, bojātus matus. Tie izskatās mīksti, spēcīgi un veselīgi.
Man jau patīk visādas matu eļļiņas :) Nav vislabākā, ko esmu lietojusi, bet ir laba :) Lietoju nosusinātos matus, smarža saglabājas matos :)

un
 
Mitrinošs ķermeņa losjons ar argana eļļu. Mans iecienītais :) lutina manu ādu :)
 
















Yē yē atradu sev matējošu pūderkrēmu ( neesmu tonālo krēmu u.c. fans ), bet šis par brīnumu man iepatikās. 


Bell skin matte control 
izvēlējos 02 natural toni, likās vispiemērotākais.

Ar manu sejas ādas toni saplūst perfekti. Nosedz visus apsārtumus, kas metās ziemā un pārējās mazās nepilnības :) un par draudzīgu cenu.


Pūderkrēms ar pilnīgi jaunu matējošu kompleksu, intensīvi maskē ādas spīdumu saglabājot ādā ūdens balansu. Noturība visas dienas garumā. Silokona kompanenti palīdz vienmērīgi uzklāt fluīdu uz sejas ādas paslēpjot ādas defektus. Neaizprosto poras, ļauj ādai dabīgi elpot. Satur A un E vitamīnu. Ideāli piemērots taukainai un jaukta tipa ādai.

teksts no Bella

sanāca ļoti neveiksmīgas bildes, katra savā apgaismojumā :(





















   
Drogās ieraudziju un nopirku 



Essence colour & go nagu laka ( tonis 132 break through )

uz pavasari un vasaru patīk violetīgi un zilgani toņi nagiem.

Ātri žūstoša nagu laka ar plakanu otiņu. Sākumā ar otiņu bija grūti pierast, bet tagad jau apradu un ir ļoti ērti.

ātrumā nolakojot nagu, bildējot nepamaniju, ka uz naga ir kaud kāds brubulis :( bet krāsu jau redz un tas ir galvenais :)





un... tad Kolonna uz akciju šis smaržīgais gardums


Treacle Moon Iced Strawberry Dream Bath & Shower Gel 

Smaržo TĪIIk garšīgi, bet ja salīdzina ar TBS dušas želejām, šī savu smaržu uz ķermeņa neatstāj. 

Plaukstā bija palikusi pēdējā un vienīgā, kura tik garšīgi smaržoja, nebija variantu kā pirkt :D

nākamreiz pamēģināšu ejot vannā kā vannas putas, varbūt būs labāk. 


 

Beigās pavisam krāsaini, pirkumi no H&M. Jā... neesmu sajūsmā par šo veikalu, jo LV nepiedāvā tik foršas lietas kā citur, bet tomēr kaut kas iekrita manās rokās.


 MĪLU ŠO KRĀSU!

nav nekas daudz ko rakstīt, iemīlējos somiņā un viss. :D










un lakatiņš - rozīgs ar čūskādas rakstu gar malām.













un bruvīgi rozā auskariņi no Caramelles veikaliņa





















Nu šai reizei pietiks. Nepatīk man rakstīt gari, šoreiz sanāca kaut kā tā :D


                       

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru