otrdiena, 2013. gada 21. maijs

Aftersun

Kas paslēpies maisiņā ? :) 
Laiciņu atpakaļ, smuki apsvilināju savas rokas un degunu :) no saules, protams. Es laikam dīvaini sauļojos, jo tagad apsvilis puncis un muguras vidusdaļa :D:D :D Man ieteica un iedava smērēt Ecran Aftersun krēmu. 
Divas dienas atpakaļ iegāju veikalā Bodybell, kas ir mans otrs jaunais atklātais kosmētikas veikals (esmu sajūsmā) un ieraudzīju šo krēmu uz atlaidēm. Heh, un ne tikai uz atlaidēm, komplektā krēmam nāca līdzi Ecran Aftersun spray :)
Forši !!!

Tad nu tā...
Ecran Aftersun krēms - paredzēts lietošanai pēc sauļošanās. Atsvaidzina, nomierina un palīdz ādu mitrināt, palīdz uzturēt Tavu iedegumu. :D Pudelītē ir 400 ml.
Super labs krēms pēc sauļošanās, ja  arī esi apsvilinājusi ādu kā es :D Krēms, tiešām nomierina ādu un mitrina to. Krēms nav biezas konsistences, viegli izsmērēt. Smarža gan atgādina 80gadīgas tantiņas dzīvokļa smaržu ( bet ne jau slitkā nozīmē ), nav ļoti, ļoti uzkrītoša. Vāciņš nedaudz jāpagriež un atnāk vaļā caurumiņš ( :D ), pa kuru nāk ārā krēms :D piedodiet, sasmējos :D Ērti, jo nav čakars ar skruvējamiem vacīņiem, kas mēdz sasmērēties ar smiltīm.

Ecran Aftersun sprejs -  nomierina, atvēsina pēc sauļošanās. Vitamīns E un pro- vitamin B5 dziedē ādu pret novecošanu. Mitrina ādu uz 24 h un uztur Tavu iedegumu.
Tikpat labs kā krēms, ērts, jo ir sprejveidīgs.


Veikalā Bodybell šos abus foršumus iegādājos komplektā par 4.09 eiro :) vai nav superīgi ?
Manuprāt, labs pirkums, zinot ka vienmēr apsvilinos :)

Sākšu likt vērējumus 10 baļļu sistēmā, lai skaidrāka bilde..
 Par abiem produktiem kopā 9/0      jo smarža varēja būt smukāka :D

Kādas Tev attiecības ar pirmajiem saules stariem ? :D
 



2 komentāri:

  1. man arī derētu kaut kas pēc sauļošanās...
    reti kad sanāk nopirkt kaut ko lētu un patiešām kvalitatīvu, paveicās Tev :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis tiešām ir super krēms !!! :) esmu sajūsmā :)

      Dzēst